Physics of Vision

Asignatura optativa (3 créditos) Máster de Física Biomédica/Master in Biomedical Physics

Esta asignatura está ofertada dentro del máster en biomedicina, Facultad de Ciencias Físicas y Facultad de Medicina, UCM, segundo cuatrimestre./This subject is offered inside the master in Biomedicine, Faculty of Physics and Faculty of Medicine, Complutense University of Madrid, Spring semester.

Curso 2011-2012/Course 2011/2012

•  Notas de clase/Course notes

Las presentaciones de clase están a disposición de los alumnos en formato PDF.. Las presentaciones están accesibles en el segundo cuatrimestre/The course notes are available to the students as PDF files under request to the professor Maria L. Calvo. Notice, Notes are only available during Spring Semester.

NOTA INFORMATIVA/INFORMATION

La asignatura Física de la Visión cesa su impartición en el curso 2012/2013. Sus contenidos, con un cierto resumen, se volverán a impartir en el curso 2013/2014 en la asignatura optativa del Máster de Física Biomédica: Óptica en biomedicina/ The subject Physcis of Vision will no longer be offered in the course 2012/2013. Instead, in the course 2013/2014 partial contents of the same will be offered in the new subject: Optics in Biomedicine.

Technology Transfer

Courses